Igår


Igår...

Det började med att jag inte mådde så bra, så jag låg bara i soffan och chillade...
Till slut kände jag mig bättre och vi kunde åka in till stan och käka som vi hade planerat.

Jag hann till och med sätta upp mina Lussebulle Gardiner. Resten av "julsakerna" är hemma hos M & P men ska dit idag, så får ta med dom sedan...

Andreas och LM kom hit strax efter 19.00 igår kväll och så tog vi några öl och cider...

F hade köpt Julcidern till mig och den var faktiskt helt ok!

Vi fick skjuts in till stan.

Tanken var att vi skulle äta på Pasta ETC och vi hade bokat bord tidigare. Men när vi kom dit var det en helt annan restaurang som låg där. Så vi fick äta där då...

Jag som var så sugen på Pasta ETC, men den här restaurangen hade också pasta och det blev väldigt lyckat ändå!
Maten var god, sällskapet var trevligt och stämningen på topp.

Efter maten tog jag en Cappuccino Passion och den var himelskt god.
Cappuccino med Ammaretto, Baileys och Kaluha.

Hade tänkt ta jordgubbar med vit choklad till efterrätt men det fanns inte på den här restaurangen...

Några öl senare var det dags att åka hem.

En lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0