Julklappshandling


Idag har jag varit iväg och handlat några julklappar.
Köpte även lite jul saker till hemmet. Hittade dock inga julgranskulor som jag tyckte om så jag får leta vidare.

Någon som vet var man kan hitta fina julgranskulor?

Är först och främst ute efter röda kulor med guld i...

Fick köpt en ljusstake, 1-24 ljus, en prydnadstomte, en julby som glittrar i alla möjliga färger, glitter, snöljus, ljusslinga till balkongen och mkt mer.

Hittade ingen ljusbelysning till granen jag ska ha, men som tur är har jag tid på mig...
Granen ska ju inte köpas en på ett tag!

Imorgon är det jobb igen...
Börjar klockan 6.00.
Sen har vi möte 18.00-20.00 på kvällen.

Det kommer att bli en lång dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0