Nyårsafton


Idag är det Nyårsafton och allt vad det innebär.

Vi har ändrat våra planer i sista stund och nu blir det i stället en Nyårsafton med Martin och hans gäng *ler*
Det ska bli roligt!

Jag ska göra min berömda bål och sen tänkte jag överraska med räksnittar.

image463 Bild från Halloween 2007

Jag har även bakat en kladdig kladdkaka till efterrätt. Det blev allt annat en bra och kladdigare kladdkaka får man leda efter *blink*

Jag hade tänkt färga håret idag. Har köpt en fin färg som skiftar lite i lila. En sådan färg som förssvinner efter några tvättar. Jag testade att göra en slinga i den färgen men jag fick inte fram den nyansen jag ville ha.
Tråkigt nog.

Så efter nyår blir det nog att färga mörkbrunt i stället!

Ikväll väntar en Nyårsafton med gott sällskap, got mat och dryck och allt var Nyår innebär.
Hoppas på ett underbart nytt år med nya äventyr med mera.

År 2007 var ett bra år.
Lilla Klara kom till världen som ett litet mirakel, vi fick lägenhet, och jag fick ett bra jobb!

Nu återstår att se vad som händer!

GOTT NYTT ÅR ALLA


Kommentarer
Postat av: Maria

Gott Nytt År! Hoppas 2008 blir ett bra år! Kram Maria

2008-01-01 @ 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0