Veckan som gått


Vecken som gått...

...har varit helt ok!

I Måndags köpte jag och F Julgran, en stor och ståtlig Julgran för några hundra. Väl värd sina pengar.
På kvällen klädde jag granen i röda kulor formade som hjärtan med guld dekor, glitter, ljus - vanliga och röda samt polkagrisar.

image457

Den är så vacker...

Och vilken Julkänsla! Var längesen jag kände en så stark Julkänsla som nu...

F har redan "nallat" en och annan Polkagris ur granen så det blir att köpa fler sen.

Nallat är Göteborgska för snott, tagit för ni som inte vet *blink*

I Tisdags hälsade jag på på mitt gamla jobb. Det var hur kul som helst och jag saknar alla så mkt.
Jag hälsade även på Filippa och Fanny på Dagis och det är alltid roligt!
Var där ca en timme...
Efter det åkte jag till BP och köpte några Julklappar.
Fick äntligen köpt Julklappar till F.
På kvällen kom Mamma och Pappa hit på Julfika.
Jag bakade Saffrankaka...

image458

Hur mysigt som helst!

I Onsdags var jag bara hemma och slappade. Jag blev förkyld under dagen och var rätt trött på kvällen.
En stressig vecka vill jag lova.

Igår Torsdags var jag sen och slutade 6.
Vi dansade runt granen på jobbet och sjöng Julsånger,
Det blev en händelserik eftermiddag och vi fick bland annat besök av Polisen...

Idag Fredag började jag 6. Jag kunde gå strax efter 12 eftersom det knappt fanns någonting att göra på jobbet.
Var tvungen att åka till Banken för att dom strulat till det med mina koder. En timme var jag där...
Är så trött på sådant. Bara vänta och vänta...
Hur tråkigt som helst.

Efter det åkte jag hem till M&P en snabbis och sa Hej.
Sedan åkte jag och handlade ännu fler Julklappar.

Kom hem för en timme sen och är helt slut.

Ska iväg och handla sen...

Det blir en lugn kväll med god mat och myspys framför Tv:n.

Imorgon Lördag är det dop för sötaste lilla Klara.

image459

Söndag ska jag försöka göra lite Julgodis och ev färga håret. Klippa mig har jag inte hunnit...

image460image461

Och så får jag köpa resten av Julklpparna. Bara tre kvar tack och lov.

That´s it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0