Vintern kan vara underbar den med


Det här inlägget är från min förra blogg.


Torsdagen den 22:e Mars 2007

När vi satt och pratade om det den där lördagkvällen, lite småfulla och allt så trodde jag att det mest bara var på skoj. Mycket snack och lite verksad liksom. Speciellt med tanke på att alla utom jag ändå skulle åka iväg och åka skidor snart... Men så blev det inte! Vi fick för oss att bara dra iväg över dagen och åka skidor och det gjorde vi med. Snacka om att vara spontan!
Så bara någon dag innan spikade vi lördagen och for iväg - sex på morgonen. Humöret var väl inte på topp direkt men det blev det när vi väl kom fram - till Hovfjället. Ja, det fick ju bli det den här gången eftersom vi bara skulle åka över dagen. Det var tredje gången jag skulle åka, så man kan ju nästan säga att jag är grön på området. Nybörjare! Å gröna backar trodde jag. Men jag blev lurad till det ena och det andra. Men kul var det och nu har jag testat snowblades med!

Grymt kul!

Resan hem var mysig. Stämningen var skön och musiken med. Vi stannade på vägen hem och käkade gott och det kändes som vi hade all tid i världen!

Helt klart en lyckad resa även om den var alltför kort.


image1
Vill ha!


Har pratat om att åka med "gänget" på skidresa nästa år! Å då blir det kanske utom Sveriges gränser! Åka skidor/snowbldz/snowbord i bikini låter inte helt fel i mina öron ;) Sol å snö på samma gång tackar inte jag nej till!



16 Dec 2007

Det verkar som det kanske blir en skidresa 2008 ändå.

Ska du på Skidresa Vintern 2008?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0