Måndag

Nu är det Måndag igen...

Helgen går bara för fort!

Och varför var det fint väder hela veckan och dåligt väder hela helgen?

Det är ju på helgerna man har tid att vara ute...

Hmmm

Dom ringde precis från jobbet och sa att jag inte behöver stressa dit. Det var tydligen rätt så lungt.

Skönt med tanke på att vi ska ha möte till klockan 20 ikväll.

Nu kan jag äta min frukost i lugn och ro, härligt!


Vad gör du denna Måndag?


Min dag:
Frukost + Läsa Morgon tidningen
Fixa till mig lite grann (man kan ju inte se ut som ett troll i håret när det är möte ikväll) ;-)
Promenera till jobbet
Jobb fram till 18
Möte 18 - 20
Promenera hem
Sen återstår att se vad det blir

Det ser ju inte ut att bli en rolig dag om man säger så, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0