Designa dina egna skor

Gillar du inte utbudet i skobutikerna?

Har du svårt att hitta rätt storlek?

Designa dina egna skor istället!


Känns det som om den perfekta skon bara är en dröm, trots att du har rannsakat skobutikerna? Klackarna är för höga, skaftet för smalt eller färgen helt fel. Vad sägs om att designa dina egna pjucks istället?

Fler och fler skomärken erbjuder nu sina kunder att på nätet skapa sina egna skor. Först ut att ge sina kunder fria tyglar att designa var sporskoföretagen. Men nu börjar fler och fler mode- och trendorienterade skoföretag att erbjuda samma tjänst.

Kunder kan skapa sina egen-designade skor hos bland annat Nike och Tupli. På den sistnämnda mejlar man helt enkelt in sina fotmått så tar de hand om resten. Också hos Steve Madden kan man numera designa sina skor själv

SalongK

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Den är skitsöt. Plus att den luktar gott! :) Den är köpt i en lågprisbutik i byn.. Haha! Borde kanske lotta ut såna nu när alla tänder till på honom ;)

2008-02-07 @ 18:43:16
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Linda

S: Så pass alltså? Du menar att jag kanske skulle satsa på att ha en gristävling? ;)

2008-02-07 @ 18:58:57
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Linda

S: Ajajaj, höj din röst i mitt nya inlägg nudå för nu kom den stora frågan minsann så nudu ;) Om det är fler som är på så köper jag en till imorn som jag kan tävla ut! :)

2008-02-07 @ 19:13:09
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0