Varm smörgåstårta

Igår bjöds det på varm Taco smörgåstårta

Hur gott som helst!

För övrigt älskar jag smörgåstårta...

image866 Här en Ost- och Skinksmörgåstårta som Maggis har gjort

Och så blev det ju grymme tårta och massa goda kakor.

Annika hade gjort några gudomligt goda kakor.

Glömde att fråga efter receptet men det ska jag banne mig göra i veckan för det receptet ska jag bara ha!

Klart man syndade lite igår men det tillåter jag mig själv att göra på helgerna och när det är fest.

Har slutat dricka Coca Cola och liknande på veckorna och Godis äter jag bara på helgerna, ja knappt det.

Ska försöka hålla mig till det...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag kommer om du ska baka ;)

2008-02-10 @ 11:41:48
Postat av: Maria

Jag med!! Varm tacosmörgåstårta lät lite skumt, men spännande!

2008-02-10 @ 13:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0