Äntligen helg!


Äntligen helg!

Nu är det äntligen helg för min del! Äntligen var just det rätta ordet.
Som jag har väntat på att det ska bli helg.
Det har varit en lång vecka och det har kännts lite tungt att börja jobba igen.
Men nu börjar det rulla på som vanligt igen!

Idag var min tidiga fredag och det var skönt och väl behövligt.
Även om jag var uppe vid 5 så känner jag mig ganska pigg.

Jag kom precis hem efter att ha varit på posten och därefter "gröna kiosken"
Systemet!
Fick köpt några öl som garanterat kommer att gå åt i helgen!

På söndag ska vi fira mig och syster! Vi fyller inte år förrän nästa vecka men vi firar på söndag!
 Det ska bli kul!

Ikväll blir det Tacos. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0