Igår = min födelsedag = lyckad


Igår var det min födelsedag och det blev en lyckad sådan.

Firade med nära och kära i söndags men firade självklart igår ändå.

På jobbet bjöd jag på fika och dom sjung för mig och jag fick en jättefin blomma =)

Jag kunde även gå lite tidigare.

Efter det gick jag och handlade massa gotta till kvällen.

Det blev bakad potatis och biff med vitlökssmör till och en kall god vitlökssås.

Eftersom jag inte är så förtjust i tårta åt vi glass med diverse goda tillbehör, så som strössel.

Barnsligt gott!

F hade även lyxat till det lite grann och köpt hem Karlovacko.

Mamma kom till och med förbi med blommor och jag fick många fina presenter.

En lyckad födelsedag

Det enda som inte var så lyckat var vädret, blåst och regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0