Kändisvärlden


Zac struntar i gayryktena



image534

Zac Efron.

Jag kan hantera det



Hollywoods senaste stjärnskott, Zac Efron, 20, är okej med att rykten säger att han är homosexuell, skriver Bang.

? Om det värsta de här människorna kan säga om mig är att jag är gay, så tror jag att jag klarar mig. Jag kan hantera det, säger Efron, känd från bland annat ?High school musical?.

Skådespelaren har tidigare beskyllts för att bry sig för mycket om sitt utseende.

Aftonbladet

 

Gay eller ej vi gillar när killar bryr sig om sitt utséende. I alla fall till en viss gräns. Dom gör sig vackra för oss kvinnor, varför klaga?
Klaga kan man göra när dom står längre framför spegeln än vad man själv gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0