Hon sa Nötcréme!

Alla har väl varit med om att man har frågat en kille om han tycker om tröjan man har på sig eller om man är fin

i  sin nya frisyr och han har sagt ja fast han egentligen inte tycker det. Killar har ju en förmåga att göra så...

Men när en tjej säger en sak så menar hon det. Klart att man kan dra en vit lögn ibland och säga att

kompisens tröja är snygg...

...men säger man att man vill ha en sak så vill man det.

Och ibland kan man ju även säga att man inte vill ha en sak fast man så klart vill ha det ändå ;-)

Så fungerar ju vi tjejer.

Men säger jag att jag vill ha nötcréme då vill jag ha nötcréme och inte smarties.

I fredags i Sälen var det någon som pratade om nötcréme i liften och jag blev då gör sugen på det, så på kvällen

 bad jag F köpa det till mig. Tror ni inte han kommer hem (till stugan) med något helt annat då.

Jo! Med Smarties.

Haha!

Killar säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0