Skidresan 2008 Sälen

Vet inte var jag ska börja någonstans...

...men jag måste bara berätta för er att resan till Sälen blev riktigt lyckad!

image981 En av dom första backarna jag åkte, Gustav

Korten från resan blev däremot mindre bra :-(

Jag längtar tillbaka...

Jag längtar efter snö och sol, afterski och öl, glida i backen och åka lift. Ja, till och med det längtar jag efter.

Sitta i sittliften och spana ut över det fina vinterlandskapet...

Dom senaste dagarna, torsdag till söndag närmare bestämt, har jag tillbringat i Sälen och Lindvallen.

Det har varit underbart på alla sätt och vis även om man har lite blåmärken här och där och även

om korten inte blev bra så har jag minnena från resan kvar :-)

Det blev en härlig resa med gänget (Jag, Jenny, L-M, Fredrik, Dennis och Andreas)

och

jag ser fram emot många fler sådana här resor!

Och jag måste bara säga att jag fick åkt en och annan röd backe - det trodde jag inte om mig själv.

Jag har bara åkt typ 3 gånger i hela mitt liv så jag är hel nöjd med min insats. Med tanke på att jag är höjdrädd

också...

Har dock lite ont i foten fortfarande... J*vla pjäxor! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0