Tufft

Idag har varit en tuff dag...

...ändå stannade jag kvar på jobbet frivilligt för att prata med S.

Det blir inte bättre av att jag jobbar till 18 imorgon.

Är det bara jag som inte jobbar halvdag?

Sedan träffade jag Sissi på vägen hem :-) men nu är jag i alla fall äntligen hemma.

Hem ljuva hem.

Jaja nog om detta. Nu är det bara en arbetsdag kvar sedan är det helg och Påsk.

Jag gillar Påsken och allt som hör till :-)

lördag blir det Påskmiddag med nära och kära hemma hos M & P

Ska antagligen träffa gänget en av dagarna också och det är alltid kul! :-)

Ska träffa Luise med någon dag, vet inte riktigt när det blir bara...

Det var allt. Nu har jag fått rensa skallen lite grann ;-)

Det behövs ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0