Våren på G?

Är Våren på G tro?

Efter jobbet tog jag en promenad och det var vårkänslor som sprudlade i mig.

Det bara pirrade så där skönt i kroppen...

Idag kändes det som att min kropp började vakna till liv efter en lång och tråkigt grå vinter. Känns som jag

och min kropp halvsovit genom hela vintern ;-) men idag kände jag mig pigg ocg glad.

För övrigt känner jag mig blek som ett lakan så det var skönt att känna solen värma och veta att man snart

kan sitta  ute och få lite färg. Det dröjer väl ett tag, men ändå...

Snart dags för en Caffe Latte i Vårsolen. *Jag längtar*

:-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Längtar också! Däremot sa J att det varit värsta snöstormen utanför Volvo i eftermiddags, bara en kvart eller så, men ändå...

2008-03-04 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0