God Morgon

God morgon förresten.

Vilken härlig morgon. Det är minusgrader ute och solen skiner.

Ska bli skönt att ta en promenad till jobbet.

Dom ringde förresten från jobbet strax efter jag hade vaknat och sa att jag kunde komma en timme senare,

eftersom det är så lugnt på jobbet denna veckan... :-)

Det uppskattas. Speciellt när jag slutar 6!

Hade gärna sovit vidare lite så man är pigg ikväll när Alla Hjärtans Dag ska firas,

men hade redan kommit upp ur sängen och då vet jag att det är hopplöst att gå och lägga sig igen.

Jag somnar ändå inte...

Men nu har jag tid för lite annat innan jobbet, som att blogga lite och äta en extra god frukost.

Have a nice Day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0