En lista

Bästa årstid? Sommaren och Vintern (då det är snö)
Kan du laga mat? Oh jaaa!
Kaffe eller te? Kaffe men lite te åker ner då och då
Vad är du stolt över? Mitt körkort, min (vår) lägenhet
Var vill du resa just nu? Till fjällen
Vad tittar du på tv? Strunt
Hur många barn vill du ha/har du? 2-3 vill jag ha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut
Vilket är ditt favoritplagg? Just nu en oversize topp med rosa text
Vad beställer du när du fikar? En Caffe Latte eller någon god baguette
Spara eller slösa? Slösa, men jag sparar också
Vad dricker du på förfesten? Det som finns
Vad lyssnar du på just nu? Datorns surrande
Är du piercad/tatuerad? Funderar på en tatuering...
Vad skulle du göra om du vann mycket pengar? Resa, köpa/bygga hus. Skämma bort mig och mina nära och köra. Samt köpa en rosa Ferrari ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0