Göteborg

Om ni någon gång får för er att besöka Göteborg så måste ni ju självklart besöka Liseberg.

I lördags gjorde Jag, Jenny, Dennis och Fredik Liseberg.

Det blev massa åk, spel, god mat & dryck och till och med ett besök på Gasten. Bhuhuu

Jag åkte saker jag aldrig trodde att jag vågade åka, vann saker som jag aldrig brukar göra och hade det säkert lika skoj som en treåring i en leksaksaffär ;-)

Vem har sag att man inte kan åka när man är 22?

Efter Liseberg köpte vi dessutom med oss rostbiff, potatissallad och diverse god mat, öppnade en vinare och bara njöt.

Tack för en helmysig och framförallt helkul dag och även kväll!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad vann ni? Tagit bilder från min blogg? ;)

2008-08-13 @ 17:38:24
URL: http://borninthe80s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0