Detox-kuren uppdatering


Dag 2

Än så länge går det bra med min Detox-kur.

Dricker som en elefant och det märks, behöver springa på toaletten stup i kvarten.

Men det är viktigt att dricka mycket vatten under kuren så jag tänker inte ge med mig.

Jag har försökt att dra ner på sötsakerna och fet mat och i stället äta med frukt och grönt.

Det har jag lyckats ganska bra med. Än så länge...

Min mening är inte alls att gå ner i vikt utan bara rensa och rena kroppen.

Det skadar ju dock inte att minska på sötsakerna och den feta maten och i stället öka intaget av frukt och grönt.

Kroppen mår ju bara bra av det!

So far so good

med andra ord.

Någon annan där ute i bloggvärlden som kör Detox?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0