Måndag


Idag började jag sent vilket innebär att jag också slutade sent.

Var rätt seg imorse då det blev en och annan öl igår. Och vin.

Så det var skönt att ta en promenad till jobbet.

Dagen var helt ok och gick ganska snabbt.

När jag kom hem bakade jag muffins,

som jag ska bjuda på imorgon,

då jag fyller år!

Jippiee!

Gårdagen var lyckad.

Fick många fina presenter.

Bland annat pengar, kläder, vinställ,

body butter, choklad fondue set, ljus, duschkräm mm.

Tack för att ni gjorde dagen till en toppen dag! Och tack för

alla fina presenter. Imorgon blir det fler då det är då jag egentligen

fyller år. Imrogon blir VanillaCream 22 år. Grattis till mig själv och till dig syrran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0