This Day


Idag kändes det något lugnare på jobbet. Vilket var otroligt skönt,
då jag känner att det tagit en hel del på mina krafter att börja jobba igen.

Jag slutade klockan 16 och som vanligt promenerade jag hem.
Det var skönt med lite frisk luft. Det behövdes. Jag kände mig genast mycket piggare.

Efter jobbet åkte jag och F och handlade.
När vi kom hem lagade vi mat.
Jag har precis avnjutit en god pastasallad.

Jag försöker att äta nyttigare och röra på mig dagligen.
Än så länge får jag i alla fall promenerat minst 30 min/dag då jag går fram och tillbaka till jobbet.
Men snart hoppas jag även på att komma igång med träningen.
Utmanar dig i ett box pass Jessica ;-)

Verkar även som jag ligger rätt bra till i steg-tävlingen vi har på jobbet!

Jag försöker även sova ordentligt, men det är i stort sett hopplöst.
Jag är en kvällsmänniska som älskar att var uppe sent och hatar att gå upp tidigt
så det är inte alltid så lätt att få ihop det. Speciellt inte när man börjar 6 och ska upp 5.
Men jag försöker verkligen att gå och lägga mig i tid även om det inte alltid fungerar.
Jag är helt enkelt inte trött om jag går och lägger mig för tidigt.

Någon som har bra tips eller förslag på hur man somnar snabbt?

Jag tar ju minst en halvtimme på mig...
Vet inte om det beror på stress eller liknande men jag har svårt att varva ner och släppa allt.

Många tankar som cirkulerar i huvudet...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag antar utmaningen!!! Får kolla upp vilken dag som passar bara...

2008-01-09 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0