Borta bra men hemma bäst

Nu är jag hemma från jobbet.

Det har varit en underbar dag! :-)

Var ute och promenerade på jobbet. Trodde inte mina ögon när jag såg självaste Niclas Alexandersson

framför mig. Haha!

image999

IFK Göteborg var och tränade utanför mitt jobb idag. Och dom kom dit precis när vi skulle ut på promenad

så vi såg hela det härliga gänget! Dagens bästa minsann!

På vägen tillbaka stannade vi dessutom vid planen och kollade när killarna lirade boll :-)

Ibland är det kul att jobba ;-)

Trivs i och för sig väldigt bra med mitt jobb men det är extra kul när något sånt här händer.

Dagens sämsta: Att den här toppen image997 som jag beställde

för länge länge sedan inte blir min. Den är tillfälligt slut men det är ju konstigt.

Jag beställde ju den så fort den kom ut! :-(

Sad but true!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0