Vilken dag!!

Kaos på jobbet, mer behöver jag inte säga.

Stängde av allt som har med jobbet att göra så fort jag klev ut genom dörren...

Det passade verkligen bra att jvara tidig idag (min tidiga Måndag)

men det var inte alltför kul när klockan ringde klockan 5 i morse.
_______________________________________________________________________________________________

Efter jobbet åkte jag direkt till Banken och tror det eller ej men det var bara en person före i kön.

Sedan åkte jag till Apoteket och tro det eller ej - igen - men det var bara en person före här med.

EN PERSON FÖRE I KÖN PÅ APOTEKET - HELT OTROLIGT!!!

Efter det hämtade jag ut korten från i somras och lite kort på mina syskonbarn på Posten.

Här hade jag också tur bara en före, haha!

Jobb, Banken, Apoteket, Posten...

Jag är effektiv!

Dessutom har jag hunnit med att handla och sätta på en tvätt...

...över till roligare saker. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0